100 років Danone

1919
Створення компанії Danone
Історія компанії розпочалась в Іспанії у місті Барселона. Фармацевт Ісаак Карассо, вражений кількістю дітей, які страждають від дисбактеріозу і кишкових інфекцій, звернувся до праць Іллі Мечнікова. У працях Іллі Мечникова було вперше надано детальні докази користі йогурту для здоров’я. Використовуючи дослідження Іллі Мечникова, Ісаак Карассо створив йогурт та запустив його продаж в аптеках під назвою Danone.

1929
Створення Danone у Франції
6 лютого 1929 року Даніель Карассо заснував Паризьку спілку йогурту, компанію з капіталом у 500 000 французьких франків. У цьому році він відкривив перший магазин роздрібної торгівлі на вулиці вулиці André Messager в Парижі. Створено лозунг компанії: «Danone – це смачний і здоровий десерт, який покращує травлення».

1942
Створення Danone у США
Даніель Карассо запускає свою компанію у США, придбавши невеликого виробника грецьких йогуртів у Бронксі, районі Нью-Йорка. Було створено логотип і лозунг продукту. На базовій лінії логотипу із назвою Dannon було прописано – «справжній йогурт».

1974
Компанія зростає
Історія злиття «BSN» і «Жерве-Данон» – це історія зустрічі Даніеля Карассо та Антуана Рібу, які познайомилися на зборах директорів «CEDEP», організації з навчання управлінським навичкам. Вони одразу знайшли спільну мову. Про злиття компаній було оголошено в грудні 1974 року. Так було створено провідну групу в галузі харчової промисловості Франції.

1991
Просування культури здорового харчування
Заснування інституту Danone, незалежної неприбуткової організації з трьома цілями: дослідження у сфері харчування, розвиток співпраці фахівців у галузі харчування та охорони здоров’я, інформування та розвиток культури харчування та здорових звичок харчування серед споживачів. Зараз таких інститутів вже 19-ть по всьому світу. Вони об'єднують понад 250 експертів.

1997
НОРЕ - цінності Danone
Народження цінностей Danone – НОРЕ – «Humanism» (гуманізм), «Openness» (відкритість), «Proximity» (близькість), «Enthusiasm» (ентузіазм), які стали невід’ємною частиною щоденної роботи компанії.

1998
Створення Danone в Україні
Заснування компанії в Україні. Тепер українці мають змогу споживати якісну та смачну продукцію Danone.

2006
Здоров'я у нашій місії
Народження сучасної місії Danone - «Нести здоров’я через корисні продукти харчування якомога більшій кількості людей»

2008
Створення бренду "Живинка"
Запуск локального бренду «Живинка».

2015
Маніфест «Danone 2020»
Danone анонсує Маніфест «Danone 2020» – це декларація, яка визначила напрямки нашої діяльності по всьому світу. Стратегія Маніфесту покликана трансформувати компанію до 2020 і стосується більш ніж 100 000 співробітників по всьому світі.

2019
100 років компанії Danone
У 1919 році Ісаак розпочав продаж йогуртів Danone. Перші горщики з йогуртом продавались в аптеках. І 100 років після ми в Danone продовжуємо створювати інновації та нести здоров'я через корисні продукти харчування якомога більшій кількості людей.